Klachtenregeling
Wij lossen uw klacht graag voor u op
We vinden het heel vervelend als u een klacht heeft over onze dienstverlening of producten. Wij helpen u graag met de beste oplossing. U kunt uw klacht mailen naar:
Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op om naar uw tevredenheid uw klacht op te lossen. Dit doen we in elk geval binnen 14 dagen.
Bemiddeling Stichting Webshop Keurmerk
Wij willen u erop wijzen dat u uw klacht ook kunt sturen naar de afdeling Bemiddeling van de stichting Webshop Keurmerk, waarbij wij zijn aangesloten. Zij kunnen dan desgewenst bemiddelen: https://www.keurmerk.info/nl/consumenten/klacht/
Europese Commissie
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op (http://ec.europa.eu/odr .) Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.